Search This Blog

Friday, April 1, 2011

My precious!

Ari ni nak post something yg x de kena mengena pun dgn previous post....it's suppose to be the intro tp since the intro pun dah merepek2kan...citer dari kecik la...malas la nak cite dari kecik, penat okeh...just wanna introduce my precious 'harta' in this world to u guys......below is
                                                                                

My Mr. Hub's (sengaja letak gambar cover muka okeh!) Secret sgt la tu








                                                                     next one.......
                                                                                 
That's me (hohoh, masuk list gak!) Of course la, happy family kan!


                       

                                                                           next........


My eldest son (abg hensem no 1). Mikael.


                                                                        next..........


My 2nd son (abg hensem no 2). Leisth.



                                                                               next.......


My 3rd one (kecik hensem). Houd.




can u see that? I'm the only girl in the family, x aci kan, my hub's  nye geng semuanya, hoping this coming soon to be my geng plak. Belum scan lg latest ni, tgh nervous tunggu ni. Nnt dah scan I post gambar candid dia kat sini okeh.....

No comments: